Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookiek-kal kapcsolatos irányelv értelmében. Bővebb információ Elfogadom
Termékek Menü
   

Általános szerződési feltételek

Az alábbiakban a weboldalunkhoz kapcsolódó általános információkat, tájékoztatásokat és jogi iránymutatásokat találja. A allights.hu áruház használatára, megrendelések leadására és a létrejövő adásvételi szerződésre vonatkozó Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a következő hivatkozáson éri el, kérem kattintson ide: Általános szerződési feltételek

 

Cégadatok

Allights Kft.

Vevőszolgálat:

1046 Budapest, Kiss Ernő utca 3. 4/408.

Székhely:

2800 Tatabánya , Gál István lakótelep 212. földszint 1.

Adószám:

23141902-2-11

Telefon:

+36 70 329 48 97

Skype

allights

 

Fizetési feltételek

Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat:

  • készpénzben az áru átadásakor (Stúdionkban, vagy a kézbesítő futárnál)
  • bankkártyával (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) az áru átadásakor (Stúdiónkban)
  • előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.)

 

A megrendelt áruk átvételének a módjai

Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz. Az egyik a személyes átvétel raktárunkban, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy emailben. A másik a futárpostán keresztül történő kézbesítés. A termékeket Magyarországon és külföldön is kiszállítjuk. A külföldi kiszállításnak részleteit minden megrendelés előtt pontosítani kell.

A megrendelt terméket a DPD vagy a GLS futárszolgálat munkatársai szállítják ki Ügyfeleinknek.

Kiszállítás kizárólag munkanapokon történik, előzetes telefonos egyeztetés, és interaktív SMS kiküldése után.

 

Házhozszállítási díj

Kiszállítás bruttó díja: 990 Ft.

Amennyiben a megrendelés kiszállítását csak több részletben tudjuk teljesíteni, a többlet futárköltséget cégünk átvállalja.

A csomagolásért külön költséget nem számítunk fel.

 

Szállítási határidő

A szállítási határidő 7 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 7 napot, a lámpa megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük.

 

Árak és adatok

Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az Áfát, továbbá magyar forintban értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!

 

HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA minden nálunk vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla kiállítási dátuma.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek behozott lámpatesteket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén: Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni webáruházunk ügyfélszolgálatán. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

 

Elállás joga

A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint a vevő az eladóval elektronikus úton kötött szerződéstől, 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A Vevő elállási jogát a fentiekben meghatározott határidőn belül az Eladóhoz eljuttatott írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatja. Indoklás nélküli elállás esetén a Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Ha a Vevő indoklás nélkül, a fent meghatározott határidőn belül, a fenti feltételeknek megfelelően kívánja a terméket visszaszolgáltatni, a Vevő által kifizetett összeget az Eladó az elállást követő harminc napon belül visszatéríti a Vevőnek.

Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatni. Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tételt, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel a Vevőnek.

A megrendelés lemondását írásos formában jelezze ügyfélszolgálatunk felé a  allights@allights.hu email címen.

 

Keress minket
Gyártók
Összehasonlító